marca-trusted
eLicitatie Certificari

Set hotelier ceai si cafea

Un set hotelier ceai si cafea prezent in orice camera in care se cazeaza turistii este, indiscutabil, un detaliu ce va fi foarte apreciat. Utilizarea unor produse hoteliere de calitate superioara, atentia acordata curateniei si tuturor detaliilor vor fi intotdeauna apreciate de catre oaspeti, contribuind in mod direct la confortul acestora pe toata perioada sederii. Pe langa consumabilele hoteliere pentru igiena personala, seifuri hoteliere si minibaruri, acestia vor aprecia cu siguranta si prezenta unor tavi de bun venit sau a seturilor de ceai si cafea pentru hotel. 

Filtre active

Set ceai si cafea pentru hotel - Tava bun venit

Cand vine vorba de cazari, fie pentru relaxare sau afaceri, multi clienti aleg hoteluri, dar pensiunile si aparthotelurile sunt din ce in ce mai apreciate. Indiferent de tipul de cazare, toate ar trebui sa ofere acelasi nivel de confort si dotari eficiente pentru a satisface asteptarile oaspetilor. Multi turisti prefera de multe ori sa ramana in confortul camerei, savurand o cafea dimineata sau un ceai seara, inainte de culcare. De aceea, din camere nu trebuie sa lipseasca tava de bun venit, care poate fi dotata cu cana fierbator hotel, cesti, lingurite, servetele si nu numai.

Set hotelier ceai si cafea – Produse hoteliere esentiale pentru confortul oaspetilor

In gama magazinului IgienaPHS.ro, regasesti o selectie de tavi de bun venit, mai mici sau mai mari, in functie de dorinte. Acestea pot fi achizitionate singure sau impreuna cu o cana fierbator hotel sau ceainic. Sunt prevazute cu diferite compartimente pentru pliculete de zahar, de ceai si capsule de cafea si au spatiu dedicat fierbatorului electric, farfurioarelor si canilor.

Beneficiile oferirii unui set hotelier ceai si cafea in camera de cazare

Introducerea unui set hotelier ceai si cafea in camera de hotel aduce un plus de valoare intregii experiente a oaspetilor:

Le oferi libertatea de a se relaxa oricand, fara a depinde de orele restaurantului.

Ridici standardele si calitatea serviciilor hotelului.

Creezi o experienta deosebita, care ii face pe oaspeti sa se simta apreciati si rasfatati.

Contribui direct la confortul lor, mai ales in cazurile sosirilor tarzii, oferindu-le optiuni de bauturi calde la indemana.