IgienaPHS.ro își răsplătește clienții care comandă recurent, prin puncte de fidelitate acordate la fiecare comanda plasată, indiferent de valoarea acesteia.
Cum obțin puncte de fidelitate
Cum obțin puncte de fidelitate
Practic, orice comandă plasată pe magazinul nostru generează un număr întreg de puncte de fidelitate, calculate prin rotunjire la întreg a 10 x 1% din valoare în lei cu TVA a produselor comandate (exclusiv costul transportului).
Exemplu: o comandă cu valoarea produselor de 102.34 lei (cu TVA) generează 10 puncte de fidelitate, în timp ce o comandă cu valoarea produselor de 106.21 lei (cu TVA) genereaza 11 puncte de fidelitate.
Cum știu câte puncte de fidelitate am disponibile pentru utilizare
Cum știu câte puncte de fidelitate am disponibile pentru utilizare
Numărul punctelor de fidelitate generate de fiecare comandă se comunică în pagina “Thank you”, care apare imediat după trimiterea comenzii, sub forma:
„Aceasta comanda v-a adus X puncte de fidelitate iar în acest moment aveti disponibile pentru utilizare la următoarea dumneavoastră comandă, Y puncte de fidelitate.”
Aceeași informație o veți regasi și în email-ul de confirmare al comenzii pe care urmează să-l primiți la scurt timp după trimiterea comenzii pe magazinul online.
Atenție! La plasarea primei comenzi pe magazinul nostru, deoarece punctele generate de aceasta primă comandă nu au fost încă procesate, totalul punctelor de fidelitate disponibile va fi zero.
De asemenea, puteți verifica în orice moment numărul total de puncte de fidelitate disponibile dacă vă autentificați în contul dvs. deschis pe magazinul nostru. Mai mult, tot aici veți găsi codul de reducere pe care îl veți putea utiliza în coșul de produse la plasarea unei comenzi noi pentru a transforma în bani punctele de fidelitate acumulate, imediat ce veți avea disponibile cel puțin 100 de puncte de fidelitate.
„Aceasta comanda v-a adus X puncte de fidelitate iar în acest moment aveti disponibile pentru utilizare la următoarea dumneavoastră comandă, Y puncte de fidelitate.”
Aceeași informație o veți regasi și în email-ul de confirmare al comenzii pe care urmează să-l primiți la scurt timp după trimiterea comenzii pe magazinul online.
Atenție! La plasarea primei comenzi pe magazinul nostru, deoarece punctele generate de aceasta primă comandă nu au fost încă procesate, totalul punctelor de fidelitate disponibile va fi zero.
De asemenea, puteți verifica în orice moment numărul total de puncte de fidelitate disponibile dacă vă autentificați în contul dvs. deschis pe magazinul nostru. Mai mult, tot aici veți găsi codul de reducere pe care îl veți putea utiliza în coșul de produse la plasarea unei comenzi noi pentru a transforma în bani punctele de fidelitate acumulate, imediat ce veți avea disponibile cel puțin 100 de puncte de fidelitate.
Cum utilizez punctele de fidelitate
La plasarea unei comenzi noi pot fi utilizate toate punctele de fidelitate acumulate până la acel moment pentru plata parțială sau integrală a comenzii (inclusiv taxa de livrare dacă este cazul) însă doar dacă sunt disponibile cel puțin 100 de puncte de fidelitate, echivalentul a 10 lei. Transformarea punctelor de fidelitate în bani se face prin simpla împărțire a numărului de puncte de fidelitate disponibile la 10, rotunjit cu 2 zecimale.
În coșul de produse, puteți alege daca se folosesc punctele de fidelitate pentru plată sau se păstrează pentru o achiziție viitoare. De menționat faptul că dacă valoarea comenzii este mai mică decât valoarea punctelor de fidelitate disponibile, totalul de plată devine 0 (zero) iar restul punctelor de fidelitate rămase neutilizate se anulează.
Ce mai trebuie să știu
În coșul de produse, puteți alege daca se folosesc punctele de fidelitate pentru plată sau se păstrează pentru o achiziție viitoare. De menționat faptul că dacă valoarea comenzii este mai mică decât valoarea punctelor de fidelitate disponibile, totalul de plată devine 0 (zero) iar restul punctelor de fidelitate rămase neutilizate se anulează.
Punctele de fidelitate nu sunt transmisibile, nu au perioadă de valabilitate (nu expiră) și nu se pot utiliza decât cu adresa de email cu care au fost plasate anterior comenzile generatoare de puncte.
Validarea punctelor de fidelitate și implicit creditarea contului clientului cu aceste puncte se va face automat la schimbarea statusului comenzii în „finalizată” iar acest proces poate să dureze cateva zile. Pot fi utilizate exclusiv punctele de fidelitate care sunt disponibile în cont la momentul plasării unei comenzi și nu se vor lua în considerare punctele de fidelitate care sunt în curs de validare.
Plasarea unei comenzi la care s-au folosit punctele de fidelitate, va debita automat contul clientului cu punctele respective, acestea urmând a fi pierdute în cazul în care acea comandă este ulterior anulată, din orice motiv.
Punctele de fidelitate acumulate la un moment dat în contul unui client, se vor putea folosi doar integral (toate odată), la plasarea unei comenzi noi.
Plasarea unei comenzi la care s-au folosit pentru plată parțială sau integrală punctele de fidelitate, generează la randul său puncte de fidelitate, calculate în mod normal pe baza valoarii în lei (cu TVA) a produselor din acea comandă.