marca-trusted
eLicitatie Certificari

Cum alegi odorizantul ideal pentru camera de hotel. Criterii de selecție și recomandări

3356 Afisari

Cum alegi odorizantul ideal pentru camera de hotel. Criterii de selecție și recomandări

Sursa foto: Shutterstock

Cuprins:

Prima impresie are un rol important în relația cu clienții, iar încăperile care miros plăcut îmbunătățesc orice experiență. Descoperă care sunt criteriile de selecție a celor mai bune odorizante de cameră pentru hotel, care este istoria acestora și 5 produse recomandate care să satisfacă nevoile clienților tăi.

Istoria odorizantelor de cameră

În prezent, odorizantele de cameră pot fi observate peste tot: în propriile locuințe, în sediile de birouri, în saloane de frumusețe, în hoteluri, în cabinetele medicale. Totuși, de unde a pornit totul? 

Încă din antichitate, oamenii foloseau parfumuri pentru a masca mirosurile neplăcute. Pe atunci nu existau atât de multe soluții prin care să igienizăm perfect orice spațiu. Cuvântul „parfum” provine din latină: „per fumus”, adică „din fum”. De aceea, se crede că erau folosite mai ales în camerele unde se incinerau sacrificii. Pe atunci se foloseau doar plante și ierburi cu miros plăcut. Un exemplu este lavanda, a cărei aromă este populară chiar și astăzi. 

De-a lungul timpului, parfumurile au evoluat până la produsele pe care le cunoaștem azi. În secolele al 16-lea și al 17-lea, erau folosite doar de oamenii bogați. Ei se parfumau pentru a masca mirosurile corporale neplăcute, dat fiind că băile nu aveau loc atât de des. Desigur, parfumurile au acum rolul unui accesoriu și nu le mai folosim pentru a acoperi astfel de arome.

Primul odorizant de cameră modern a apărut în 1948. A fost inventat luând ca model tehnologia militară de distribuire a insecticidelor, adaptată într-un spray sub presiune ușor de manevrat. 

În urmă cu 40 de ani au apărut preocupări legate de distrugerea stratului de ozon. Acesta filtrează razele ultraviolete emise de Soare, protejându-ne. Pentru că în anii '80 a scăzut la nivel global, s-a dorit stoparea activităților care îl pot afecta. Astfel, odorizantele de tip aerosoli și-au pierdut rapid din popularitate, fiind înlocuite de variante mai ecologice. Acum există pe piață diverse produse care ne ajută să setăm o atmosferă primitoare: dispensere care funcționează cu rezerve de odorizant, lumânări parfumate, bețișoare parfumate, spray-uri etc.

Chiar dacă nu mai avem nevoie de parfumuri pentru a scăpa de mirosurile neplăcute, folosim în continuare odorizantele datorită efectului lor pozitiv asupra stării de spirit. Mai mult, hotelurile, saloanele și instituțiile publice se folosesc de scent marketing pentru a crea experiențe mai plăcute clienților. 

Scent sau aroma marketing se bazează pe un concept simplu: simțul mirosului este legat direct de amintiri. Acesta este motivul pentru care atunci când simți miros de scorțișoară te gândești instant la momentele în care bunica îți prepara o plăcintă cu mere. Exemplele pot fi și negative: parfumul unui individ oarecare de pe stradă îți poate aminti de un fost coleg enervant.

Astfel, marketingul olfactiv te poate ajuta să lași o impresie plăcută, iar clienții pot corela un anumit miros cu produsul sau serviciul pe care îl oferi.

parfum ambiental camera

Sursa foto: Pexels.com

Cum alegi cel mai bun odorizant de cameră pentru hoteluri?

Cel mai bun odorizant pentru camera de hotel va avea un efect benefic asupra stării de spirit a clienților tăi. Pentru a-l alege, e nevoie să ții cont de 5 criterii de selecție. Descoperă în continuare care sunt acestea.

Să nu genereze poluanți

Scopul odorizantelor de cameră este să confere aerului o aromă plăcută. Din păcate, unele produse pot emite substanțe care poluează atmosfera. Pentru a evita această situație, alege doar odorizante profesionale de calitate.

Să nu afecteze sănătatea 

Pe lângă poluarea aerului, unele odorizante pot avea efecte negative și asupra sănătății umane. Anumite ingrediente au fost asociate cu migrene, dificultăți de respirație și atacuri de astm. Cu siguranță nu vei lăsa o impresie bună clienților dacă întâmpină asemenea probleme! Când alegi un odorizant pentru hotel, nu uita să verifici reputația producătorului. Dacă nu îți inspiră încredere, mai bine cauți alt furnizor.

Să poată fi programabil

Un alt criteriu de selecție a celui mai bun odorizant pentru camera de hotel este legat de spațiul în care se va afla. Unele produse au un parfum mai puternic, fiind potrivite pentru spații mai mari, bine ventilate. O zonă cu acces redus la aer proaspăt, însă, necesită o aromă mai subtilă. 

Înainte de a lua o decizie, informează-te referitor la funcțiile aparatului de parfumare. Cele electronice au până la 9 intervale de difuzie a aromei și poți alege chiar și ziua săptămânii, ora și minutul la care dispozitivul să pornească și să se oprească. Programând corespunzător aparatul odorizant, eviți aromele prea puternice.

Să aibă note similare cu produsele de curățenie

După ce ai ales brandul potrivit, a venit momentul să selectezi aroma ideală. Așa cum în amenajarea camerei de hotel cu minibar iei în considerare stilul încăperii, și în ceea ce privește odorizantul trebuie să te gândești la celelalte mirosuri pe care clienții le pot simți. Mai exact, ar trebui să aibă note similare cu produsele de curățenie folosite, altfel se pot combina într-o aromă neplăcută. 

Să îmbunătățească starea de spirit

Nu în ultimul rând, e necesar ca mirosul să fie unul plăcut, care calmează sau înveselește. Evită-le pe cele grele sau prea dulci și optează pentru unele mai fresh. Dacă hotelul are programe de fidelizare cu gratuități precum masaj, spa sau tratamente corporale, acest aspect este cu atât mai important. În momentele de relaxare deplină, mirosurile nepotrivite pot afecta puternic experiența turiștilor.

odorizant hotel

Sursa foto: Shutterstock

Odorizante pentru camera de hotel. 5 produse recomandate

Pentru a te ajuta să alegi cel mai bun odorizant de cameră pentru hotelul tău, ți-am pregătit și 5 recomandări pe care le poți lua în considerare.

Odorizant de cameră Tropic Mandarină, 1 litru

odorizant camera

Odorizantul de cameră Tropic Mandarină este concentrat și foarte persistent. Câteva picături pot fi aplicate în jurul sau în interiorul vasului de toaletă ori în zone unde pot apărea mirosuri neplăcute. Mai poate fi folosit și pentru a oferi un miros plăcut perdelelor, draperiilor, tapițeriilor sau pardoselii.

Odorizant de cameră Lavandă, 5 litri

odorizant-camera

Odorizantul de cameră cu parfum suav de lavandă răspândește un aer plăcut de vară însorită. Se poate pulveriza pe suprafețe textile - a se evita plasticul și pielea. Fiind concentrat, o cantitate mică areo putere mare de odorizare.

Odorizant de cameră cu bețișoare Spring Air Luxury - White Orchid

odorizant-camera

Odorizantul de cameră cu bețișoare Spring Air Luxury - White Orchid este potrivit în special pentru recepția hotelului. Utilizând toate cele 5 bețișoare, va parfuma timp de 60 de zile. Dacă se dorește o intensitate mai scăzută a parfumului, se vor folosi mai puține bețișoare, iar durata parfumării va crește. Notele de top sunt citrice, ananas și note verzi, cele de mijloc - orhidee, trandafir și prune, iar cele de bază - mosc, orhidee, lemn de santal și ambră. 

Odorizant de cameră cu ulei esențial Premium - Ginger Flower, 500 ml

odorizant ambiental

Odorizantul de cameră cu ulei esențial Premium - Ginger Flower 500 ml este obținut din 100% nectar de plante, prin tehnici speciale. Notele sale de top sunt grepfrut, portocală, bergamotă, lămâie și mix de ierburi, cele de mijloc - violetă, trandafir, ghimbir, orhidee și eucalipt, iar cele de bază - lemn de santal, cocktail pudră de mosc, ambră și labdanum.

Odorizant de cameră cu ulei esențial Spring Air Grapes, 500 ml

odorizant-camera

Odorizantul de cameră cu ulei esențial Spring Air Grapes este o rezervă pentru dispenser. Asigură până la 3000 de pulverizări sau 31 de zile dacă aparatul este setat să pulverizeze la un interval de 15 minute zi și noapte. Notele de vârf sunt struguri albi și note verzi-fructate, cele de mijloc - struguri roșii, măr și piersică, iar cele de bază - caramel și iasomie.

Mirosul joacă un rol important în crearea amintirilor și a opiniilor. Din acest motiv, hotelierii știu cum să profite de scent marketing astfel încât să le ofere turiștilor o experiență memorabilă. Pentru a decide care este cel mai bun odorizant de cameră pentru hotel, ține cont de sfaturile de mai sus și gândește-te ce tip de sentimente vrei să trezești în clienți. 


Ultima actualizare:
Etichete: igienă curățenie