marca-trusted
eLicitatie Certificari

Produse profesionale pentru amenajarea și întreținerea unei clădiri de birouri

1821 Afisari

echipament-curatenie

Sursa foto: Freepik.com

Cuprins:

  • Dotări necesare pentru clădirile de birouri
    • Elemente esențiale pentru birou
    • Mobilier de birou 
    • Măsuri de siguranță sanitară 
    • Internet de mare viteză 
  • Ce produse ai nevoie pentru amenajarea și întreținerea unei clădiri de birouri? 
    • Săpun lichid
    • Consumabile de hârtie
    • Coșuri de gunoi
    • Cărucioare curățenie
    • Soluții profesionale curățenie
  • Sfaturi utile pentru curățarea și întreținerea clădirilor de birouri

Atât aspectul cât și confortul interior sunt factori cheie în crearea unui mediu de lucru plăcut și productiv și, de aceea, amenajarea unei clădiri de birouri este un proces important. Alegerea celor mai bune produse pentru amenajarea și întreținerea unui spațiu poate face o mare diferență în calitatea și eficiența locului de muncă. De la mobilier și articole de iluminat, până la echipamentele și produsele de curățenie, fiecare element trebuie să fie selectat cu atenție și în conformitate cu nevoile specifice ale companiei. În articolul de față vom explora o serie de produse și soluții ce ajută la maximizarea curățeniei, igienei și confortului într-o clădire de birouri.

Dotări necesare pentru clădirile de birouri

Pentru a rămâne concentrați pe ceea ce au de făcut și pentru creșterea productivității, este esențial ca angajații să se simtă în siguranță și să dispună de toate elementele de care au nevoie pentru a-și desfășura activitatea. Dotarea unei clădiri de birouri cu mobilier ergonomic, conexiune la internet și consumabile de igienă adecvate poate face o diferență semnificativă în creșterea confortului, a productivității și siguranței angajaților.  

Elemente esențiale pentru birou

Pentru o bună desfășurare a activității, angajații au nevoie de un birou dotat corespunzător. De aceea, nu trebuie să lipsească un calculator, laptop sau tabletă, telefon pentru a putea accesa informații, a comunica cu restul colegilor și clienți, a crea și edita documente precum și pentru a realiza prezentări și proiecte diverse. 

Mobilier de birou

Un mobilier ergonomic, cum ar fi scaunele și birourile ajustabile, poate ajuta la menținerea unei poziții corecte a corpului și la prevenirea problemelor de sănătate legate de muncă, cum ar fi durerile de spate sau de gât. Este recomandat ca fiecare angajat să dispună de suficient spațiu personal prin evitarea supraaglomerării spațiilor cu birouri prea multe. 

Măsuri de siguranță sanitară

Deși pandemia de COVID-19 a trecut, luarea unor măsuri de siguranță sanitară rămâne un aspect esențial în orice mediu. Este important ca întreaga clădire să fie dotată cu dispozitive de dezinfecție, precum dezinfectanți pentru mâini, săpunuri lichide și dispensare profesionale, covorașe profesionale dezinfectante cât și echipamente de curățare și sterilizare. Astfel se poate proteja sănătatea angajaților și se poate asigura un mediu de lucru sigur și sănătos, evitându-se absenteismul. 

Internet de mare viteză

Un lucru este cert: fără internet prea puține lucruri se mai pot face în prezent. De aceea, internetul de mare viteză la locul de muncă devine un aspect esențial, oferind posibilitatea angajaților să își desfășoare activitatea în timp util, să ia legătura cu potențiali clienți, să se informeze și nu numai. 

Ce produse ai nevoie pentru amenajarea și întreținerea unei clădiri de birouri?

O echipă administrativă instruită periodic, cu un orar de curățenie foarte bine structurat și implementat va avea nevoie și de produse profesionale de curățenie de calitate superioară pentru a putea menține standardele ridicate. Aici menționăm covoraș profesional antibacterian, dezinfectant pentru suprafețe, pentru mâini, detergenți profesionali pentru pardoseli și diverse suprafețe dar și consumabile precum prosoape de hârtie pliate, hârtie igienică, săpun lichid pentru mâini dispus în dispensare profesionale și nu numai.

Săpun lichid

dotare-cladire-birouri-dezinfectant-maini

Sursa foto: Freepik.com

Săpunul lichid dispus în dozatoare profesionale este un element esențial în băile din clădirile de birouri. Dozatoarele oferă o soluție practică pentru igiena adecvată a mâinilor angajaților, limitând astfel răspândirea bolilor și infecțiilor. Avantajele utilizării unor astfel de dispensere includ economia de spațiu și costuri reduse, deoarece necesită mai puțin spațiu pentru depozitare și reduc costurile cu achiziția de săpun lichid. În plus, acestea oferă un aspect profesionist și modern, ceea ce poate contribui la creșterea satisfacției și a productivității angajaților.

Consumabile de hârtie

Consumabilele de hârtie, cum ar fi hârtia igienică sau prosoapele de hârtie pliate sau la rolă, dispuse în dispensere profesionale, nu trebuie să lipsească din toalete. Acestea sunt preferate deoarece oferă o opțiune mai igienică și mai convenabilă decât utilizarea unor prosoape de bumbac. De asemenea, aceste consumabile sunt ușor de utilizat și de înlocuit, iar utilizarea lor poate ajuta la reducerea costurilor de curățare și întreținere. Cu toate acestea, înlocuirea acestor consumabile cu uscătoare de mâini profesionale poate fi o opțiune mai ecologică și poate contribui la reducerea consumului de hârtie și implicit la protejarea mediului.

Coșuri de gunoi

Coșurile de gunoi cu colectare selectivă sunt deosebit de importante în cadrul clădirilor de birouri, unde se creează o cantitate semnificativă de deșeuri, zi de zi. Prin utilizarea lor, companiile pot contribui la protejarea mediului prin reciclarea deșeurilor, reducând astfel impactul asupra mediului. Coșurile de gunoi cu colectare selectivă se pot monta atât la interior, în spațiile comune sau în birouri, cât și la exteriorul clădirii, în apropierea intrării sau în alte zone accesibile. La IgienaPHS găsești o gamă variată de coșuri de gunoi, atât simple cât și pentru colectare selectivă, tomberoane, pubele și europubele cu capacități diverse. 

Cărucioare curățenie

Când vine vorba despre clădiri de birouri de dimensiuni mari și foarte mari, mall-uri, hypermarket-uri, instituții publice, personalul administrativ are nevoie de echipamente speciale care să îi reducă eforturile și să îi eficientizeze munca. Cărucioarele de curățenie se găsesc pe piață în mai multe variante, unele mai mici, altele mai complexe, în funcție de nevoi. Datorită faptului că acestea sunt bine compartimentate, îngrijitorii pot avea tot timpul asupra lor și în perfectă ordine produsele de curățenie profesionale precum mop, găleată mop, mănuși de protecție, bureți și lavete, mătură și făraș, multe având încorporate și coș și sac de gunoi. Având în permanență asupra lor dezinfectanții și detergenții profesionali de curățat, aceștia nu vor mai face nenumărate drumuri inutile la depozitul cu materiale și înapoi. 

Soluții profesionale pentru curățenie

Produsele profesionale sunt special concepute pentru a îndeplini cerințele specifice ale diferitelor suprafețe și echipamente din mediul de lucru. Utilizarea de detergenți și dezinfectanți profesionali poate ajuta la prevenirea răspândirii bolilor și a infecțiilor, fiind esențiali în perioadele de risc sporit. Este important ca utilizarea acestor produse să fie în concordanță cu instrucțiunile producătorilor pentru a se asigura că ele sunt utilizate în mod corespunzător și nu dăunează suprafețelor sau echipamentelor. 

Suprafețele frecvent atinse, cum ar fi clanțele ușilor, butoanele ascensorului, chiuvetele și toaletele, trebuie curățate și dezinfectate frecvent, astfel încât să se prevină răspândirea bacteriilor și a virusurilor.

De asemenea, trebuie să se acorde atenție curățeniei holului și a sălilor de așteptare și de ședințe. Aceste zone sunt locuri cu trafic intens, în care se adună o mulțime de oameni, astfel încât trebuie să fie igienizate cu atenție. 

Sfaturi utile pentru curățarea și întreținerea clădirilor de birouri

Mai jos găsești câteva idei care îi vor ajuta pe membrii unei echipe profesioniste de curățenie să obțină rezultatele dorite:

  • Stabilirea unui program de curățenie regulat ce va permite asigurarea unui mediu de lucru curat și igienizat în permanență.
  • Folosirea unor detergenți profesionali și dezinfectanți adecvați pentru diferitele suprafețe din clădire. 
  • Igienizarea băilor și a cantinei cel puțin o dată pe zi și mai des, dacă este necesar. În cazul băilor, toate toaletele, chiuvetele și podeaua trebuie curățate corespunzător.
  • În cazul holurilor și a sălilor de așteptare, se vor curăța suprafețele cu o lavetă umedă și detergenți adecvați iar personalul administrativ se va asigura că nu vor rămâne pete sau urme de apă pe mobilier sau pardoseală, lucru care poate favoriza apariția accidentărilor.
  • Colectarea deșeurilor în coșuri de gunoi cu colectare selectivă și curățarea coșurilor de gunoi la fiecare schimbare a sacilor.
  • În cazul suprafețelor cu murdărie persistentă, cum ar fi petele de cerneală sau de cafea, se vor utiliza produse specializate pentru eliminarea lor.
  • Curățarea ferestrelor și a ușilor în mod regulat, atât pe interior, cât și pe exterior.
  • În cazul pardoselilor, acestea trebuie curățate corespunzător și în mod regulat. Se vor utiliza mături și aspiratoare profesionale pentru îndepărtarea murdăriei și a prafului.
  • Produsele de curățare și instrumentele trebuie depozitate în locuri sigure și accesibile, astfel încât acestea să poată fi găsite rapid și ușor atunci când sunt necesare.

Utilizarea produselor profesionale pentru curățenie și dezinfectare, precum cele oferite de IgienaPHS, asigură rezultate eficiente și sigure pentru toate suprafețele. Având în vedere gama variată de produse disponibile, poți găsi cu ușurință cele mai bune soluții pentru nevoile specifice ale clădirilor de birou. Investiția în produse de curățenie de calitate poate face diferența în creșterea eficienței și productivității, precum și în menținerea unui mediu de lucru sănătos pentru toți angajații.


Ultima actualizare:
Etichete: igienă curățenie